fbpx
Co to je kruhový trénink a pro koho je vhodný?

Co to je kruhový trénink a pro koho je vhodný?

Kruhový trénink je krátké, intenzivní, velice efektivní cvičení, které Vás rychle dostane do formy a bude Vás bavit!


Jak už sám název napovídá, jedná se o soubor cviků, které jsou logicky uspořádané do kruhu. Tyto cviky se postupně střídají a to v poměrně rychlé frekvenci – 30 – max 60 sec . Mezi jednotlivými stanovištěmi není žádná nebo jen velmi krátká pauza. Stanovišť může být v kruháči různý počet, obvykle 12 – 16. I počet kol volíme individuálně, běžně 2 – 6.


Díky tomu že jedeme naplno, šetří kruháč náš čas a zaručuje rychlé výsledky. Také proto se v současné době řadí k nejpopulárnějším způsobům tréninku.


Jak má správný kruhový trénink vypadat?

Dobře postavený kruháč zajistí trénink celého těla. Zapojujeme při něm vždy více svalových skupin a jednotlivé partie (horní a dolní polovina těla) na stanovištích střídáme. Kombinujeme posilovací a aerobní cvičení. Tím je zjištěné jak spalování, tak budování svalů a formování postavy.


Pro koho je kruhový trénink vhodný?


Díky tomu, že při cvičení používáme svaly celého těla, je to ideální volba pro začátečníky. Vybudujeme si díky němu silový základ, zpevníme tělo, zlepšíme kondici. Kruháč nám pomůže zbavit se přebytečné tuku a vytvarovat postavu.
Perfektní je i pro pokročilé, kteří se zaměřují na budování silové vytrvalosti a rozvoj dynamiky.


Hlavní výhody kruhového tréninku tedy jsou:
zabere málo času – dá se zvládnout i za 30 minut
jednoduché cviky, se kterými si poradí i začátečník
rychlé výsledky – díky vysoké intenzitě
zábavně a motivující cvičení – cviky střídáme po krátkých intervalech

Pokud hledáte přesně takové cvičení a jste ŽENA, máme pro Vás dobrou zprávu.
Perfektní kruhový trénink přímo Vám na míru si můžete zdarma vyzkoušet v dámském fitness DejFit.

Stačí se registrovat zde: http://reg.dejfit.cz

Leave a Reply

Your email address will not be published.